Annandagen

publicerat i Allmänt;

De senaste dagarna har Ginza varit otroligt mysig. Hon söker upp mig och vill mysa, går ifrån sitt morgon hö för att stå och titta när jag packar hö för morgondagen. Så jag har myst med henne och vi har tränat på att stanna kvar trots att matte drar säckar och stimmar runt. Mycket morötter i fickorna och tålamod, hon stannade inne i stallet under hela morgon sysslorna så hon var grymt duktig idag. Innan blev hon så stressad så hon sprang ut och ville inte komma tillbaka in.

Hon gillar också att göra små trix, hon är såå gullig. Duktig med hon skulle suga åt sig allt bara jag visste hur man lär henne nya trix. ☺

Nu under eftermiddagen sprängde Ametist tråden då dottern valt att hoppa hopprep på vår ena soldäck. Hoppas på att hon är hel och inte skadade sig. Får kolla igenom dem när jag kommer hem ikväll.

Annars är allt bra.

Kommentera inlägget här :